Vad hände här egentligen?
Samuel Adams Utopias:
http://systembolaget.se/SokDrycker/nyhe ... _12_15.htm
(öllistan är längst ner)
En 72 cl öl för 1290 kr, är det värt det?
En öl för 1290 kr? Systembolagsnyhet
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: En öl för 1290 kr? Systembolagsnyhet
Nej. Den smakar som ett hyfsat portvin. För halva priset kan man köpa ett fantastiskt portvin istället.AlbertC skrev:Vad hände här egentligen?
Samuel Adams Utopias:
http://systembolaget.se/SokDrycker/nyhe ... _12_15.htm
(öllistan är längst ner)
En 72 cl öl för 1290 kr, är det värt det?
/Fredrik
Re: En öl för 1290 kr? Systembolagsnyhet
Givetvis...AlbertC skrev:Vad hände här egentligen?
Samuel Adams Utopias:
http://systembolaget.se/SokDrycker/nyhe ... _12_15.htm
(öllistan är längst ner)
En 72 cl öl för 1290 kr, är det värt det?
mer för att den tar död på "en storstark", värnar om nytänkaranda inom öl branchen &
jättekul att ha hemma och smutta på , jag har inte medlen idag annars vore den given.
För den nyfikne finns den att köpa i GBG på ölrepubliken för typ 60kr CL
/Nisse
Varmt öl åt frusna män, varmt öl åt trötta;ty varmt öl är kroppens vän och hågens stav och stötta.
Re: En öl för 1290 kr? Systembolagsnyhet
Japp smakar portvin. Drack den på Ölrepubliken i Göteborg.. 60 kr cl som sagt.. men hade hellre tagit en bra whisky.... å andra sidan var det mycket trevligt att få chansen att smaka på den. Och den har coolaste flaskan någonsin 
Finns även på Green Lion Inn i Malmö för 50kr cl om man har vägarna förbi där och har för mycket pengar som bränner i fickorna.
Finns även på Green Lion Inn i Malmö för 50kr cl om man har vägarna förbi där och har för mycket pengar som bränner i fickorna.
http://www.olradet.se - En ölblogg om öl, ölprovningar och hembryggning på ett lättsamt sätt
