Jag pensionerar mig och lämnar min lägenhet i Stockholm och bosätter mig i fritidshuset i Hedemora.
Har varit medlem sedan 2007. Har nästan alla Hembryggaren sedan dess, fram till 2019. Resten ligger nog i Hedemora.
Är det någon som vill ha dem?
[SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019
Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp
Kategoriregler
När du skapar en ny tråd här vill vi att du följer instruktionen för hur trådtiteln skall se ut i annonsdelen. Tack!
När du skapar en ny tråd här vill vi att du följer instruktionen för hur trådtiteln skall se ut i annonsdelen. Tack!
- tio Pepe
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 230
- Blev medlem: måndag 2008-03-10 12:57
- Ort: Stockholm, Södermalm
[SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019
tio Pepe
---------------
Allting har sin tid, utom ölen som har två.
---------------
Allting har sin tid, utom ölen som har två.
Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019
Hej!
Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.
Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.
stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.
Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.
stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
- tio Pepe
- Vattenbehandlare

- Inlägg: 230
- Blev medlem: måndag 2008-03-10 12:57
- Ort: Stockholm, Södermalm
Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019
Då är du först i kön. Jag har skickat ett email.stefanp skrev:Hej!
Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.
Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.
stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
tio Pepe
---------------
Allting har sin tid, utom ölen som har två.
---------------
Allting har sin tid, utom ölen som har två.