[SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Annonsera om olika saker och jästslurry

Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp

Kategoriregler
När du skapar en ny tråd här vill vi att du följer instruktionen för hur trådtiteln skall se ut i annonsdelen. Tack!
Användarens profilbild
tio Pepe
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 230
Blev medlem: måndag 2008-03-10 12:57
Ort: Stockholm, Södermalm

[SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Inlägg av tio Pepe »

Jag pensionerar mig och lämnar min lägenhet i Stockholm och bosätter mig i fritidshuset i Hedemora.
Har varit medlem sedan 2007. Har nästan alla Hembryggaren sedan dess, fram till 2019. Resten ligger nog i Hedemora.
Är det någon som vill ha dem?
tio Pepe
---------------

Allting har sin tid, utom ölen som har två.
stefanp
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 4
Blev medlem: söndag 2021-03-14 17:33

Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Inlägg av stefanp »

Hej!

Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.

Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.

stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
Användarens profilbild
tio Pepe
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 230
Blev medlem: måndag 2008-03-10 12:57
Ort: Stockholm, Södermalm

Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Inlägg av tio Pepe »

stefanp skrev:Hej!

Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.

Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.

stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
Då är du först i kön. Jag har skickat ett email.
tio Pepe
---------------

Allting har sin tid, utom ölen som har två.
Skriv svar