Sökningen fann 8 träffar

av kyosho
söndag 2018-02-04 18:48
Kategori: Klonrecept
Tråd: Hoegaarden Clone!
Svar: 0
Visningar: 6466

Hoegaarden Clone!

Gjorde på Fredagen en Hoegaarden clone och doften var underbar!
Kan inte vänta att detta blir färdigt!

https://youtu.be/1MDqIqkjc_A
av kyosho
söndag 2017-11-19 08:56
Kategori: Allmänt snack
Tråd: Bar snack
Svar: 0
Visningar: 5346

Bar snack

Lätt Bar Snack som går bra ihop med lite öl :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=sHinKl0S4Js
av kyosho
måndag 2017-11-13 20:26
Kategori: Allmänt snack
Tråd: Sahti
Svar: 2
Visningar: 6523

Re: Sahti

20-30 enbär och sen kan man sätta några nebärs kvistar med.





Blev det bra sahti?
av kyosho
lördag 2017-11-11 23:14
Kategori: Allmänt snack
Tråd: Glögg
Svar: 1
Visningar: 3134

Glögg

Gjorde en glögg till julen. Happy holidays, guy's! :D

https://youtu.be/AvFAk_2ytAs
av kyosho
lördag 2017-11-11 17:31
Kategori: Klonrecept
Tråd: Corona clone
Svar: 0
Visningar: 6624

Corona clone

Gjorde en Corona clone :)

https://youtu.be/R6rSwIWT4q8
av kyosho
tisdag 2017-02-14 21:03
Kategori: Öl, bryggerier, vattenhål och bloggar
Tråd: Sahti en traditionell, primitiv öl från Finland
Svar: 1
Visningar: 5881

Sahti en traditionell, primitiv öl från Finland

https://youtu.be/LRmw9-l3aKU

och video så klart :D

Lite om Sahti https://sv.wikipedia.org/wiki/Sahti

Hur är det i Sverige, får man tag på råg malt där?
av kyosho
tisdag 2017-02-14 20:58
Kategori: Öl, bryggerier, vattenhål och bloggar
Tråd: Bryggde mitt första Alkoholfria öl!
Svar: 7
Visningar: 10776

Re: Bryggde mitt första Alkoholfria öl!

Jag bastar nästan alltid med ölen :D den tål värmen bättre än jag! :lol:

Gjorde en smak provnings video på ölen också

https://youtu.be/Ud8-QukN6u8

Kunde ha varit lite mindre mais i ölet, typ 600 gram
av kyosho
torsdag 2017-01-12 11:17
Kategori: Öl, bryggerier, vattenhål och bloggar
Tråd: Bryggde mitt första Alkoholfria öl!
Svar: 7
Visningar: 10776

Bryggde mitt första Alkoholfria öl!

Gjorde mitt första alkoholfria öl, har inte ännu smaka på det när det ännu ska få kolsyra.
Får se hur det blir!
Gjorde video på försöket :D
https://youtu.be/xW9PJQWKOrg