Någon mer än jag som roffade åt sig några Westvleteren 12 och 8 idag? Dom släpptes på några butiker, troligen för att munkarna behövde lite mer pengar än vanligt, annars gör dom det inte.
Har inte provat dessa innan men ska bli väldigt intressant, även om jag går in med inställningen att den, pga hypen, är överskattad.
Oavsett vad så är jag nöjd och ville bara dela med mig av glädjen.
Har ett litet mål att ha testat en av varje på Ratebeers topp 50, samt ha en av varje på lager. Har betat av några stycken men denna kändes svårast innan idag!
Tack och dubbelbock!
Westvleteren 12 och 8
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Westvleteren 12 och 8
Vadå för butiker?[WHITE SMILING FACE]
Re: Westvleteren 12 och 8
Det låter väldigt, väldigt ambitiöst. Många av ölen där är extremt ovanliga. Westvleteren-ölen är några av de lättaste att få tag i...andysando skrev:Har ett litet mål att ha testat en av varje på Ratebeers topp 50, samt ha en av varje på lager. Har
Re: Westvleteren 12 och 8
Ja tydligen var den inte så svår att få tag på son jag först trodde. Men ja det är ambitiöst, men det behöver ju inte ske inom ett års tid.Det låter väldigt, väldigt ambitiöst. Många av ölen där är extremt ovanliga. Westvleteren-ölen är några av de lättaste att få tag i...
Re: Westvleteren 12 och 8
Miljöer hade ett antal, men gissar att dom är slut nu. Själv beställde jag från beergium.comJensa skrev:Vadå för butiker?[WHITE SMILING FACE]
