SM2014 - Bilder från dagen
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
SM2014 - Bilder från dagen
Tacka alla för ett riktigt trevligt SM!!
Jag har lagt upp massor av bilder från dagen på http://lindh.olkartoteket.se/2014/04/sm-i-linkoping/
Tyvärr inte hunnit skriva några bildtexter eller något annat för den delen men bilder finns uppe så uppdaterar jag med text efterhand.
Jag har lagt upp massor av bilder från dagen på http://lindh.olkartoteket.se/2014/04/sm-i-linkoping/
Tyvärr inte hunnit skriva några bildtexter eller något annat för den delen men bilder finns uppe så uppdaterar jag med text efterhand.
- Weinkeller
- Maltrostare

Re: SM2014 - Bilder från dagen
Snyggt, som vanligt. Bra jobbat, förstår att du var trött och hungrig på banketten 
-
OAKBAY BREWERY
- Satsbryggare

Tack för bilder , det får väga upp att vi fick stå ut med Nintendomusik hela dagen 
Hahaha, t.om. jag kunde höra den i skallen på kvällen.OAKBAY BREWERY skrev:Tack för bilder , det får väga upp att vi fick stå ut med Nintendomusik hela dagen
Jag var ju rejält förkyld flera dagar innan SM men ändå ganska ok under SM-dagen. Men kraften tog helt slut när jag fick mat i magen så vi får ta en riktig sittning snart som kompensation.
- assistredo
- Maltrostare

Nej, inte hela dagen. När Lindhs öl var slut och han vänt ryggen till drog en herre i sombrero ut kontakten.OAKBAY BREWERY skrev:Tack för bilder , det får väga upp att vi fick stå ut med Nintendomusik hela dagen
Björn Petersson
Jasså det var så det gick till. Till mig sa dom att proppen hade gått. Jaja, då blir det fula trick till nästa år då. En liten jalapeno går ju alltid torrhumla med i fatet hahaha 
-
Olsvamlarn
- Vattenbehandlare

Snygga bilder Lindh! 
Haha jag tyckte Kung Hoppo var asskön men hade nog inte velat spendera mer än några minuter vid den montern. Några i Källarknut hade med en öl som spelade AD/DC ett år, den fick inte spela särskilt länge som jag minns det.
Haha jag tyckte Kung Hoppo var asskön men hade nog inte velat spendera mer än några minuter vid den montern. Några i Källarknut hade med en öl som spelade AD/DC ett år, den fick inte spela särskilt länge som jag minns det.
Ölsvammel - www.beerdrivel.se
Hade de kollat närmare hade de sett att transformatorn till högtalaren var urkoppladLindh skrev:Jasså det var så det gick till. Till mig sa dom att proppen hade gått. Jaja, då blir det fula trick till nästa år då. En liten jalapeno går ju alltid torrhumla med i fatet hahaha
VsX skrev:Hade de kollat närmare hade de sett att transformatorn till högtalaren var urkoppladHade du varit på plats hade självklart frågat dig istället, men jag höll på att bli tokig på ljudet när jag stod och diskuterade Björns Dortmunder med honom.
Hahaha, det är helt okej. Det var endast delvis mitt mål att skicka mina motståndare till hispan. Nästa år hoppar jag över musiken =)