SM 2014 - Inlämningsställen
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- Henric megen
- Helmaltsbryggare

SM 2014 - Inlämningsställen
Var kan man lämna in sina öl om man inte vill skicka med svindyr post? Vet att SHBF normalt sett har inlämningsställen inför SM, men har inte hört något om det detta år.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Re: SM 2014 - Inlämningsställen
Det kommer att publiceras på hemsidan när allt är redo.
-
Extatiskt Rasande
- Torrhumlare

Nu har listan kommit upp, super!
Hur fungerar det efter själva inlämningen? Jag antar att ölen ska skickas vidare. Om jag ska lämna in på något av inlämningsställena måste jag ändå köra en sisådär 10 mil. Finns det något ställe som är bättre än de andra att köra till för att minimera hantering och förenkla logistiken av det här? Alltså med andra ord; skickas alla öl sedan till något nav? För i så fall kanske jag kan köra direkt dit.
/Stefan
Hur fungerar det efter själva inlämningen? Jag antar att ölen ska skickas vidare. Om jag ska lämna in på något av inlämningsställena måste jag ändå köra en sisådär 10 mil. Finns det något ställe som är bättre än de andra att köra till för att minimera hantering och förenkla logistiken av det här? Alltså med andra ord; skickas alla öl sedan till något nav? För i så fall kanske jag kan köra direkt dit.
/Stefan
Bor du i Örebro trakten??
Kanske vore ide för styrelsen att kolla om inte Malt Magnus kunde vara inlämningsställe för den regionen?!
Kanske vore ide för styrelsen att kolla om inte Malt Magnus kunde vara inlämningsställe för den regionen?!
Jag som hade hoppats på Växjö med. Vi är ju rätt många här, är det inte någon som känner sig manad att köra?
Var hittar jag listan på en inlämningsställen?
Attans, inget i Uppsala
Vart hittar man sitt medlemsnr?