Hallå,
Tänkte höra om någon där ute har erfarenhet av att beställa beg./renoverade corneliusfat från Lundteknik (DK)
Vad jag förstått kostar det 385+20 danska kronor i frakt. Men hur levereras paketet, DHL? Hur betalar man kalaset?
Tacksam för svar!
/Erik
beställa cornykeg från DK
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: beställa cornykeg från DK
Precis beställt. Det är ganska dyr frakt och packningskostnader men de var de enda som hade större kolsyretuber hemma för leverans. Skickas via posten Danmark och MyPack. Osäker på ombud i Sverige men säkert Dhl eller Ups.
Har du beställt cony keg eller kolsyretub från danmark? Om det är kolsyretub, är det 2 kg tuben du beställt?Lindh skrev:Precis beställt. Det är ganska dyr frakt och packningskostnader men de var de enda som hade större kolsyretuber hemma för leverans. Skickas via posten Danmark och MyPack. Osäker på ombud i Sverige men säkert Dhl eller Ups.
Hur betalar man? Står att han hanterar det manuellt när en beställning kommer från Sverige?
Jag beställde 2kg-tuben som ingår i tapp-sättet och 4 corny, en linkkabel och lite kopplingar. När du lägger order till utlandet så får du en offert via mail och kan inte betala direkt vid beställning. Betalningen skedde via banköverföring, inte så krångligt.
va blev frakten för det kalaset? Är smått sugen på att slänga med en kolsyretub med å skippa trapetz+sodastream som jag har sen tidagare!Lindh skrev:Jag beställde 2kg-tuben som ingår i tapp-sättet och 4 corny, en linkkabel och lite kopplingar. När du lägger order till utlandet så får du en offert via mail och kan inte betala direkt vid beställning. Betalningen skedde via banköverföring, inte så krångligt.
Ca 3900 danska, tror det blev 4700 svenska... Inte jättebilligt då frakten landade på runt 650 danska.