Sida 1 av 1

Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: tisdag 2010-08-31 22:36
av rick.lindqvist
3smarum.jpg
3smarum.jpg (11.4 KiB) Visad 5593 gånger
Under hösten serverar Reza några godbitar. Först ut 11 september är Ølfabrikken Porter, den gamla varianten, 3 år (?) gammal och från fat.
Överskottet går till Pakistan.

9 oktober serveras 4 år gammal St. Bernardus Abt 12.
Det överskottet går till Läkare Utan Gränser.

Senare i höst kommer Kaggen att finnas till försäljning eller på auktion. Mer om det senare hur det går till då.

Reza är en pärla!

Re: Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: måndag 2010-09-27 23:02
av rick.lindqvist
Reza tackar alla som drack Ølfabrikken Porter - överskottet 1860 kr går till översvämningsdrabbade i Pakistan :D

Re: Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: fredag 2010-10-01 11:09
av Janne gnoff Berglund
Idag fredag 1/10 kl 18.00 släpps Dugges Idjit! på flaska på 3 Små Rum i Göteborg, liksom samtidigt på SBWF i Stockholm.

Nästa fredag 8/10 (också kl 18.00?) släpps Dugges Perfect Idjit! på flaska på 3 Små Rum i Göteborg, liksom samtidigt på SBWF i Stockholm.
Denna fredag lät det också som att Reza på 3 Små Rum kommer att lägga på ett 4 år gammalt fat med St Bernardus Abt 12 där överskottet går till välgörenhet enligt Ricks första inlägg.

Re: Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: onsdag 2010-11-10 14:49
av Janne gnoff Berglund
rick.lindqvist skrev:
9 oktober serveras 4 år gammal St. Bernardus Abt 12.
Det överskottet går till Läkare Utan Gränser.

Reza är en pärla!

Reza hälsar och tackar alla som kom och donerade genom att prova ölen.
2000 kr har gått till Läkare Utan Gränser.

För den som vill se en kopia på inbetalningen leder följande länk till en pdf på google docs:
http://tinyurl.com/3xrtoxq

Re: Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: onsdag 2010-11-10 14:56
av Janne gnoff Berglund
rick.lindqvist skrev: Senare i höst kommer Kaggen att finnas till försäljning eller på auktion. Mer om det senare hur det går till då.

Reza är en pärla!

Lördagen 4:e december, samma dag som Amylases vinterölsträff i Göteborg, kommer Reza att sälja ett antal Kaggen, där går all vinst till hjälp för hemlösa i Göteborg.

Tycker du Kaggen är lite för dyr normalt, men du gillar den?
Passa på nu då du genom att köpa den faktiskt skänker pengar till de som behöver hjälp i vinterkylan.

Ta dig till 3 Små Rum då du är klar ute på Guldheden och umgås med andra finsmakare tillika välgörare.

Re: Reza och 3 Små Rum donerar igen!

Postat: onsdag 2010-12-22 16:54
av Janne gnoff Berglund
Janne gnoff Berglund skrev: Lördagen 4:e december, samma dag som Amylases vinterölsträff i Göteborg, kommer Reza att sälja ett antal Kaggen, där går all vinst till hjälp för hemlösa i Göteborg.
2230 kr gick till hemlösa i Göteborg efter att staten tagit sitt.
Dessa pengar kom alltså från försäljningen ett par flaskor Kaggen årgång 2007 och 2008.

En kopia på kvittot kan ses på:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... y=CJPs34AO

Alternativt denna lite kortare länk som leder till samma dokument:
http://tinyurl.com/37372xh