Tappkranar till försäljning på Vinterölsträffen i Stockholm

Info och diskussion om föreningen, träffar, tävlingar, styrelsen, tidningen, domarkommittén...

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Användarens profilbild
Jessica
Torrhumlare
Torrhumlare

Tappkranar till försäljning på Vinterölsträffen i Stockholm

Inlägg av Jessica »

Hej!
Jag har lite kontakt med några killar som bygger fatölsanläggningar. De har ett 20-tal tappkranar i varierande kvalitet plus ett antal sprillans nya sankey-kopplingar som de undrar om några hembryggare är intresserade av. De kommer att ta med sig dem på SHBFs Vinterölsträff den 12e december i Stockholm, så ta med lite kontanter om ni är intresserade av att köpa kranar. Den perfekta julkpappen till dig själv? :D De har en hel del annat också som de inte hinner plocka ihop till denhär gången... Kom till vinterölsträffen och prata med dem.
I'm a hop hearted woman
Minai
Delmäskare
Delmäskare

Re: Tappkranar till försäljning på Vinterölsträffen i Stockholm

Inlägg av Minai »

Hej,

Bor i Göteborg och har därför ej varit på Stockholmsträffen. Finns dete några kranar kvar och vad skulle de isåfall kosta? Kommer åka till Sth i mitten av jan och skulle då eventuellt ta med heem om de inte är allt för skrymmande och dyra.

/Minai
Användarens profilbild
Jessica
Torrhumlare
Torrhumlare

Inlägg av Jessica »

Hej
Jag har föreslagit till killarna på 3D AB att hålla ett "Öppethus" i vår typ i början av april, lagom innan SM... De håller till i Sundbyberg (förort t Stockholm) till glädje för en del men... Skall försöka övertala dem att komma med till Göteborg också. Om inte annat så kommer jag troligtvis att ha ett antal kranar till försäljning e nyår. Skickar ut det här på Bryggaren så fort jag har mera info om pris, kvalitet osv.

Hälsningar
Jessica
I'm a hop hearted woman
berglund
Torrhumlare
Torrhumlare

Inlägg av berglund »

Inte för att vara den som är den. Men de håller väl till i Spånga. Huset bredvid Erikshjälpen.

/Hans
Hellre en pinne i kanalen än en liten liten sten i ...
Skriv svar