Hallå!
Det känns som att de som gör tidningen Hembryggaren får alldeles för lite credit!!
Så här kommer den från mig..
Tack för en strålande upplaga av Hembryggaren, det är ett nöje att få den i lådan.
Tack //Mattias Eriksson
Credit till "Hembryggaren"
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Credit till "Hembryggaren"
Hört av Amerikan på ölhak i Sverige - Wow! You celebrate St. Patrick´s day in Europe too!!
- Dan Nilsson
- SHBF - Bryggkursledare
Jag kan bara instämma. Redaktionen gör ett jättejobb inför varje nummer. Det bästa vi medlemmar kan göra för att underlätta deras jobb är att bidra med material. Behöver sällan vara så omfattande.
Det är dessutom skoj att få se sina alster i tryck. Många har säkert byggt någon finurlig utrustning hemma man kan skriva om, eller en speciell bryggning man varit med om. Man kan ju fixa en speciell bryggning annars bara för att få något att skriva om. Besök på bryggerier eller pubar både här hemma och i avlägsna länder.
Prova skriva får ni se vad det leder till.
Det är dessutom skoj att få se sina alster i tryck. Många har säkert byggt någon finurlig utrustning hemma man kan skriva om, eller en speciell bryggning man varit med om. Man kan ju fixa en speciell bryggning annars bara för att få något att skriva om. Besök på bryggerier eller pubar både här hemma och i avlägsna länder.
Prova skriva får ni se vad det leder till.
// Danne Läs mer om mig =>
- Bosse Bergenståhl
- Vattenbehandlare