Vad är nu detta???
Blekölets lagerkrönte konung har gått och blivit microbryggare
Någon som har smakat ännu?
Reklam/Hemsidan går ju inte av för hackor.
Såg några omdömen på diverse forum,
någon i kollektivet som vet mer?
Kolla länken:
http://www.budamericanale.com/pub/ameri ... .aspx#home
Mvh Your Buddy in da basement
