Hej
Jag är djävligt grinig att Kim skall veta allt som fungerar hur att göra si och så. Han är en s.k. kallad född med skiftnyckel. . Va fan vet han om hur jag gör mina öl. Du dissa en kille tidigare, han försökte att göra öl. Som en tidigare Stones låt : Get off my clouthes Ingen fara Dan samt dom anra håller dej som ett sommar moln. Föreningen fungerade myckewt bättre när P. H. var ledarer.
Bo
Att minska
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Förutom att jag undrar vad denna tråd egentligen handlar om blir jag också blir nyfiken på vad som var så mycket bättre med Peter H som ordförande än med Dan. Du kanske kan meddela styrelsen vad du tycker har försämrats efter Peters tid i styrelsen. Styrelsens arbete blir ju trots allt lättare om föreningens medlemmar delger sina ideer och åsikter. Men det är bla därför både e-mail listan och nu detta forum existerar.
Mitt minne är omfattande men dimmigt.
/Charles Darwin
/Charles Darwin
-
johan.mannerskog
- Helmaltsbryggare

Re: Att minska
Kim & Danne, ta inte åt er.
Till motsatsen bevisats så får vi nog utgå från att inlägget skrevs på ett slirigt tangentbord. En olycka händer så lätt när man inte är på alerten klockan 23:55 en lördagkväll.
/Johan Mannerskog, Linköping
Till motsatsen bevisats så får vi nog utgå från att inlägget skrevs på ett slirigt tangentbord. En olycka händer så lätt när man inte är på alerten klockan 23:55 en lördagkväll.
/Johan Mannerskog, Linköping
bohumle skrev:Hej
Jag är djävligt grinig att Kim skall veta allt som fungerar hur att göra si och så. Han är en s.k. kallad född med skiftnyckel. . Va fan vet han om hur jag gör mina öl. Du dissa en kille tidigare, han försökte att göra öl. Som en tidigare Stones låt : Get off my clouthes Ingen fara Dan samt dom anra håller dej som ett sommar moln. Föreningen fungerade myckewt bättre när P. H. var ledarer.
Bo
-
freddan_se
- Torrhumlare