öl på bolaget
Postat: lördag 1995-07-29 00:00
Jag hade inte den ringaste aning om att bolaget för det första delade
ut reklam till hushållen ej heller hade jag den ringaste aning om att
välviljan att anskaffa annorlunda ölvarianter skall vara stark.
Tack för upplysningen.
Måndag morgon står jag på bolaget för att inleda diskussion med för-
säljarna. Flera nya öl skall jag testa:-)
MVH
Barbro
ut reklam till hushållen ej heller hade jag den ringaste aning om att
välviljan att anskaffa annorlunda ölvarianter skall vara stark.
Tack för upplysningen.
Måndag morgon står jag på bolaget för att inleda diskussion med för-
säljarna. Flera nya öl skall jag testa:-)
MVH
Barbro