Påfyllnadsvatten i brewfather
Postat: fredag 2025-08-08 14:35
Tjena,
Ska sluta laka och köra bib pga flytt och platsbrist. Så ändrade helt enkelt min utrustningsprofil till "no sparge" och då kom detta upp.
Gör säkert en miss men när ska jag hälla på påfyllnadsvatten? Under mäskens gång eller när jag ska börja koka?
Ska sluta laka och köra bib pga flytt och platsbrist. Så ändrade helt enkelt min utrustningsprofil till "no sparge" och då kom detta upp.
Gör säkert en miss men när ska jag hälla på påfyllnadsvatten? Under mäskens gång eller när jag ska börja koka?