Sida 1 av 1

[SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Postat: måndag 2024-01-22 13:44
av tio Pepe
Jag pensionerar mig och lämnar min lägenhet i Stockholm och bosätter mig i fritidshuset i Hedemora.
Har varit medlem sedan 2007. Har nästan alla Hembryggaren sedan dess, fram till 2019. Resten ligger nog i Hedemora.
Är det någon som vill ha dem?

Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Postat: onsdag 2024-01-24 09:18
av stefanp
Hej!

Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.

Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.

stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555

Re: [SKÄNKES]Hembryggaren 2007-2019

Postat: onsdag 2024-01-24 17:33
av tio Pepe
stefanp skrev:Hej!

Jag tar gärna hand om tidningarna. Jag hör så mycket referenser till gamla artiklar och recept.

Jag bor i Stockholmstrakten, så jag bör kunna titta förbi.

stefan.pettersson@lumano.se, +46733125555
Då är du först i kön. Jag har skickat ett email.