Övertrycksventil
Postat: lördag 2022-01-22 15:18
Har haft flera övertrycksventiler där gängorna går sönder, gör jag något fel eller är dom i plast som kommer original med Cornelius faten bara skit.
Den gick sönder med max 1.2 bars tryck i kylen.
Funkar dom i rostfritt bättre eller har ni något annat förslag.
Sent from my LE2113 using Tapatalk
Den gick sönder med max 1.2 bars tryck i kylen.
Funkar dom i rostfritt bättre eller har ni något annat förslag.
Sent from my LE2113 using Tapatalk