Lilla Köksbryggeriets IPAAAA 10L

Vill du ha tips och feedback på ditt recept? Har du en intressant idé du vill diskutera? Här är forumdelen för dig!

Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp

Luddmeister
Nybryggare
Nybryggare
Inlägg: 1
Blev medlem: onsdag 2020-02-19 10:57

Lilla Köksbryggeriets IPAAAA 10L

Inlägg av Luddmeister »

Är det någon som har koll på innehållet i gram ?

Behöver bara citrahumle, malt och spraymalten.
skyking
Maltrostare
Maltrostare
Inlägg: 1370
Blev medlem: lördag 2016-07-09 11:03

Re: Lilla Köksbryggeriets IPAAAA 10L

Inlägg av skyking »

Man skulle kunna ringa dem och fråga kanske? Du kanske kan få beställa just de delar av receptet du behöver?

Jag tänker dock att den mängd humle de har med i kitet är beroende på alfasyra-halten, jag gissar att de anpassar mängden de skickar med.
C-land
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 91
Blev medlem: torsdag 2020-04-16 13:43

Re: Lilla Köksbryggeriets IPAAAA 10L

Inlägg av C-land »

Fick du något svar från dem? Intresserad av att gör en sådan brygd själv.

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Skriv svar