Övriga underklasser
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
-
ApocalypseDude
- Torrhumlare

Övriga underklasser
Ja, jag vet att det borde mailas till domarkomittén men jag hinner inte invänta svar. Så... Vet någon hur man ska ange vilken öltyp man avser när man tävlar i någon av de övriga stilarna? Jag fick avdrag förra året för att det inte framgick tydligt vilken stil det rörde sig om. Förra året angav jag det under övriga kommentarer men det räckte tydligen inte.
------Pass Auf! Brewery-------
Passion, Madness, Perseverance
Re: Övriga underklasser
Jag har bara dömt "Övrigt klassiskt ..... " på Belgoträffen och "11D Modifierade öl" på SM, men då finns en egen kolumn för övriga kommentar till varje öl. Den läser vi och använder vid bedömningen.
-
ApocalypseDude
- Torrhumlare

En dag för sent och inget svar från DT på mail.Bee skrev:Jag har bara dömt "Övrigt klassiskt ..... " på Belgoträffen och "11D Modifierade öl" på SM, men då finns en egen kolumn för övriga kommentar till varje öl. Den läser vi och använder vid bedömningen.
Du fick ett svar iallafall... Sen kanske det är i senaste laget att ställa den frågan sista dagen på anmälningstiden. Numera när många använder FB oftare än forumet kan man inte räkna med svar samma dag.ApocalypseDude skrev: En dag för sent och inget svar från DT på mail.
-
ApocalypseDude
- Torrhumlare

Du fick ett svar iallafall... Sen kanske det är i senaste laget att ställa den frågan sista dagen på anmälningstiden. Numera när många använder FB oftare än forumet kan man inte räkna med svar samma dag.[/quote]Bee skrev: En dag för sent och inget svar från DT på mail.
Sista dagen var igår, annars hade jag varit supertacksam.