20 L gryta
Postat: måndag 2018-04-02 14:17
Hej.
Är ny på detta och undrar hur mycket öl går det brygga i en 20L gryta?
Tänkte använda biab eller är det bättre att mäska direkt i grytan som har kran och Bazooka filter?
Finns det något bryggar program på svenska?
Säker självklara svar för en del men inte för mig
Mvh Mikael
Är ny på detta och undrar hur mycket öl går det brygga i en 20L gryta?
Tänkte använda biab eller är det bättre att mäska direkt i grytan som har kran och Bazooka filter?
Finns det något bryggar program på svenska?
Säker självklara svar för en del men inte för mig
Mvh Mikael