Sida 1 av 1

Doppvärmare...

Postat: måndag 2017-03-06 23:13
av Urskog
Hej!

Någon som kokat vört med doppvärmare? Bränner inte sockret på den?
Någon som testat den här?
http://www.ebay.com/itm/Portable-Quick- ... 1360423090

Tacksam för svar... Nybörjaren : )

Re: Doppvärmare...

Postat: måndag 2017-03-06 23:43
av Stortomat
Nä inte just den, men har två sådana,

http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W- ... nav=SEARCH

i min 50 L patina, visst fastnar det lite kladd, men inget som inte går bort med diskborsten samt lite citron/ättika.

Re: Doppvärmare...

Postat: torsdag 2017-03-09 14:55
av Urskog
Ok och tack för svaret... Då ska jag nog skaffa mig en. :D