Mat under SM
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Mat under SM
Under SM-dagen kommer det att gå att köpa mat inne på Baltiska Hallen i ett allokerat område. Det kommer även finnas en kiosk öppen under dagen.
-
Grindcrusher
- Jästodlare

- Kontakt:
Re: Mat under SM
Hur ser det ut med vegestratisk mat?
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Det ska finnas enligt uppgift.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Det kan jag dessvärre inte svara på.
Jag kan nu svara att det INTE fanns någon vegetarisk mat under SM-dagen. Jag orkade inte riktigt köa 10 minuter för att få ett hamburgerbröd med ketchup. För sjätte SM:et i rad åt jag därför nötter, chips och choklad till lunch.
-
Grindcrusher
- Jästodlare

- Kontakt:
Att inte erbjuda vegkäk är trist 2016, men att säga att det kommer finnas och sedan inte ha någon det är fan riktigt sunkigt. Jag hade tagit med mig en macka eller falafelrulle om jag vetat att det skulle behövdas.
Det fanns en vegan burgare men den tog slut väldigt tidigt.
Trist att man fick stå i kö i 30 min innan man fick veta det.
Kunde kanske ha satt upp en skylt eller liknande så man slapp slösa bort den halvtimmen. :/
Trist att man fick stå i kö i 30 min innan man fick veta det.
Kunde kanske ha satt upp en skylt eller liknande så man slapp slösa bort den halvtimmen. :/
/Simon
Jag såg många som kom genom entrén med runda salladslådor, jag fann att 5 min gångväg från Baltiskan låg en stor matbutik som sålde plocksallad som var god.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Kan bara instämma att det var sjukt tråkigt att veganburgarna gick åt så himla fort och att det sen inte informerades av resturantören om detta. Vi har redan tagit upp det med nästa års arrangörer!
Maten iår var enligt mig under all kritik. Ta dit några food-trucks och visa upp lite av allt som finns i Malmö. Som det var i Linköping typ. I övrigt väldigt trevligt men detta var jag tyvärr besviken på.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Kontakt:
Food trucks var arrangörernas första alternativ i år men pga div. orsaker relaterat till lokalen gick det ej/fick vi ej genomföra det som vi ville.Kostir skrev:Maten iår var enligt mig under all kritik. Ta dit några food-trucks och visa upp lite av allt som finns i Malmö. Som det var i Linköping typ. I övrigt väldigt trevligt men detta var jag tyvärr besviken på.