Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+

Här kan man diskutera Grainfather. http://www.grainfather.com/

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

Kategoriregler
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
falke
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 161
Blev medlem: onsdag 2015-09-09 16:35

Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+

Inlägg av falke »

Jag skulle uppskatta om ni som redan gjort denna uppgradering kan dela med er av hur ni gjorde och vilka erfarenheter ni har gjort.
Strebern
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 36
Blev medlem: onsdag 2015-08-19 19:45

Re: Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+

Inlägg av Strebern »

Har inget svar på trådens skapares fråga, men vill gärna lägga på en följdfråga: Är det värt modifiering för att öka automatiseringen, är det inte trevligt att själv hålla koll på de olika momenten så allt löper på som planerat, samt att ta anteckningar i samband med detta?
Skriv svar