Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Kategoriregler
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
Handlar det inte om Grainfather hör det inte hit.
Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+
Jag skulle uppskatta om ni som redan gjort denna uppgradering kan dela med er av hur ni gjorde och vilka erfarenheter ni har gjort.
Re: Uppgradering av styrboxen. STC200 -> STC1000+
Har inget svar på trådens skapares fråga, men vill gärna lägga på en följdfråga: Är det värt modifiering för att öka automatiseringen, är det inte trevligt att själv hålla koll på de olika momenten så allt löper på som planerat, samt att ta anteckningar i samband med detta?
