Sida 1 av 1

Kategoriregler

Postat: torsdag 2015-10-08 10:22
av martinb
För att göra denna forumdel lite mer effektiv och för att underlätta för er alla, både trådskapare och läsare, så har vi en enkel regel hur man skriver ämnen i denna kategori.

1. Inom hakparenteser, skriv programvaran inlägget åsyftar, t.ex. [Beersmith 2].

Exempel:
[Beersmith 2] Hjälp med att Importera BSMX-filer