Då är det på gång att bli sommar igen och då är det ju dags för en hembryggar träff! Lördagen den 4 Juli är här en träff hemma hos oss i Sösdala vi kör i gång vid två tre tiden och kör på så länge vi orkar! Det blir mat musik och förhoppningsvis bra väder. Så bara att höra av sig dom som vill komma! Vi reser upp tält och har gott om plats att sitta. Alla är välkomna skåning eller ej bara ölintresse finnes för god öl allt till självkostnads pris ca 200 kr.
Med vänlig hälsning
Dennis & Per och co
sommarträff skåne 2015
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
sommarträff skåne 2015
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Re: sommarträff skåne 2015
Hallå gott folk!! Då börjar det närma sig för vår stora dag!! Men vi har dåligt koll på hur många som tänker komma! Så alla som tänker komma, kan ni skriva och meddela hur många ni kommer? Och även meddela om det är någon som måste ha någon speciell kost!!
Självkostnadspriset = 200kr
Självkostnadspriset = 200kr
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
Re: sommarträff skåne 2015
Mycket Trevligt var det förra året.
Kommer även i år
Kommer även i år
Vem vill ha SEX-pack när det finns Fatöl
