Sida 3 av 3
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Postat: måndag 2016-09-12 21:57
av Judgecc
Hahahha va faaan.
Det där är fullständigt stormkok. Alldeles för aggressivt för min smak.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Postat: måndag 2016-09-12 22:18
av kangarooster
Det ser bättre ut på film

Eller menade du youtubefilmen?
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Postat: måndag 2016-09-12 23:15
av Judgecc
Ja. Det där koket behöver ingen mer effekt
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Postat: måndag 2016-09-12 23:38
av Bee
Judgecc skrev:Ja. Det där koket behöver ingen mer effekt
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
+1 på det
Det där är långt mycket mer än rullande kok.
Tänk sjudande vatten. En vertikal rörelse av vätska som välver ytan. Det är rullande kok.
Re: Hjälp mig att få till ett rullande kok
Postat: tisdag 2016-09-13 12:50
av Andreashaggstrom
dropboxfilmen räcker gott och väl. youtubefilmen är onödigt kraftig. Jag hörde nyligen på brew strong att de pratade om nackdelarna med för kraftig kok. Så du behöver inte mer, det kan till och med vara dåligt.