Vilket minne du har och då Jonas och i dubbel bemärkelse. Särksilt för alla er som var där och minns (om ni minns). Jo Salle är nog återställd (så bra det kan bli dvs. :-) Och du själv kan ju inte ha druckit för mycket av drycken då du fortfarande har så mycket minne i behåll.Jonas skrev:Ahaa! Det är lättölen du hade med dig till Morgan för några år sedan som är skräckölen. Å "hytte rackarn" som norsken säger, det minns vi ju alla vilka följder den fick. Är du helt återställd än?
Jag får faktisk ge Salle en eloge, både för att ha sparat "undervärken" (eller "vedervärken") under denna tid samt hans nypåfunna (härligt galna) idé med att hjälpa någon hjälporganisation.
Då jag fick tillsänt mig en originalflaska (det var väl lite här allt detta började) så kan jag garantera att flaskorna är helt i original, både kork och etikett. Et både trevligt och otrevligt minne dyker upp - lite som ett kinderägg....
Om ni ändå misstänker att ni får ett icke original så kan jag verifiera dess äkthet om ni sänder mig en bild på flaskan tagen snett uppifrån - oöppnade flaskor brukar man kunna reklamera.
// Kim