Hej!
Skulle vilja ta bort högtrycksmanometern och ersätta denna med en blindplugg för att spara plats! Är det någon som vet viken gänga det är och eventuellt var man får tag på en sån plugg!
Tackar på förhand!
Oxyturboregulator
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: Oxyturboregulator
Det är med största sannolikhet en vanlig 1/4" gänga, alltså R(G)8. Nått man bör ha med i beräkningen är att komprimerad gas under så pass högt tryck, 50bar, absolut inte är att leka med.
