Sommarträff i Sösdala 2017
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Sommarträff i Sösdala 2017
Årets hembryggarträff i Sösdala äger rum den 8/7! Mer info finns på Facebook: https://www.facebook.com/events/1895435160668824/
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Frågor:
1) Hur tar man sig dit och (framförallt) därifrån från helsingborg?
2) Hur många brukar det vara på träffen?
1) Hur tar man sig dit och (framförallt) därifrån från helsingborg?
2) Hur många brukar det vara på träffen?
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
1) Tåg. Antingen Helsingborg - Hässleholm - Sösdala eller Helsingborg - Lund - Sösdala. Vi har kört väg 1 dit och 2 hem senaste gångerna tror jag.
2) Drygt 10-15 hembryggare/hembryggargäng och 60-talet till besökare eller så. Tror det var runt 25-30 olika öl att smaka på.
2) Drygt 10-15 hembryggare/hembryggargäng och 60-talet till besökare eller så. Tror det var runt 25-30 olika öl att smaka på.
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Jag tror inte det går några tåg den helgen ( inga tåg 9 helger från nu). Fördelen är att det är ett planerat stopp, så man vet att det finns bussar. Hoppas detta inte blir ett hinder för er att delta på denna trevliga träff.
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Precis, det är ersättningsbussar enligt plan från Skånetrafiken.
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Kanske en dum fråga, men det var länge sen jag var på en träff:
Tar man med egna glas eller finns det på plats?
Tar man med egna glas eller finns det på plats?
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Dennis och CO står för sådana konsumtionsvaror så det är bara att ta med sig öl 
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
blir det nån träff i år?
- martinb
- Utbildningsansvarig
- Inlägg: 1038
- Blev medlem: fredag 2008-07-18 10:17
- Ort: Helsingborg
- Kontakt:
Re: Sommarträff i Sösdala 2017
Japp - https://www.facebook.com/events/1885956334810196/Karl R skrev:blir det nån träff i år?
