Letar efter någon eller några som önskar brygga lite större batcher.
Har ett bryggverk på 300 liter som jag använder på tok för lite.
Du som vill brygga 150 - 300 liter är välkommen att höra av dig.
Har tillstånd av skatteverket och kan leverera till resturanger och krogar, kan vara spännande för den som är intresserad.
Finns i Falkenberg.
Hör av er till pelle(snabel-a)perobi.se
Brygg hos mig
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Brygg hos mig
Konstigt att ingen svarat på detta.
Låter ju kul!
Låter ju kul!
