Brygg hos mig

Diskutera, fråga och tipsa om öl, deras skapare, ställen där de kan njutas eller läsas om på bloggar eller annat - i hela världen

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Pelle P
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 11
Blev medlem: torsdag 2015-02-19 18:27

Brygg hos mig

Inlägg av Pelle P »

Letar efter någon eller några som önskar brygga lite större batcher.
Har ett bryggverk på 300 liter som jag använder på tok för lite.
Du som vill brygga 150 - 300 liter är välkommen att höra av dig.
Har tillstånd av skatteverket och kan leverera till resturanger och krogar, kan vara spännande för den som är intresserad.
Finns i Falkenberg.
Hör av er till pelle(snabel-a)perobi.se
DrHans
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 168
Blev medlem: söndag 2015-11-22 12:19
Kontakt:

Re: Brygg hos mig

Inlägg av DrHans »

Konstigt att ingen svarat på detta.
Låter ju kul!
Min Youtubekanal om ölbryggning:
DrHans Brewery
https://www.youtube.com/drhansbrewery
Skriv svar