Köpa Fermentasaurus
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Köpa Fermentasaurus
Nån som vet var man kan handla en Fermentasaurus och som har den på hyllan. Verkar vara slut på de svenska återförsäljarna.
Finns det nån inom EU som skickar fraktfritt?
Finns det nån inom EU som skickar fraktfritt?
Re: Köpa Fermentasaurus
Jag köpte min från https://www.themaltmiller.co.uk/.
Inte "fri frakt" men 1725 SEK till dörren är billigare än fri frakt hos många andra, beroende på pundet såklart.
Inte "fri frakt" men 1725 SEK till dörren är billigare än fri frakt hos många andra, beroende på pundet såklart.
Tackar! Då var den beställd.thomaz skrev:https://bryggaegetöl.se/fermentasaurus-139/
Jag tog en därifrån också, så får vi se vem som är snabbast och billigastSTMF skrev:Jag köpte min från https://www.themaltmiller.co.uk/.
Dom hade inte tryckregulatorn men jag ska ha en sån liggandes nånstans..
Tack för tipset, tog precis den sista de hade i lager för denna gången!
Ser ut som The Malt Miller leder! Deras paket är på väg och ska vara hemma hos mig på Måndag.
Brygga eget öl verkar inte fått iväg grejerna ännu även om fakturan kom och pengarna var dragna på kortet.
Pay Pal känns dessutom säkrare. Blir det nåt strul är det oftast inget problem med att få rätt eller pengarna tillbaka.
Brygga eget öl verkar inte fått iväg grejerna ännu även om fakturan kom och pengarna var dragna på kortet.
Pay Pal känns dessutom säkrare. Blir det nåt strul är det oftast inget problem med att få rätt eller pengarna tillbaka.
The Malt Miller ser ju ut att ha jäkligt bra priser på annat med! Humle känns ju som nåt jag kan tänka mig köpa därifrån!
Ni som handlat där vad brukar ni köpa?
Ni som handlat där vad brukar ni köpa?
Nu kom Posten med The Matt Millers Fermentasaurus! Snabbt jobbat! Det blir garanterat fler beställningar därifrån.
Att sätta dit temptejpen känns ju enkel, men hur gör man med volymtejpen? Den är ju ca. 60 cm, men var sätter man den på kärlet?
Det står inget om det i manualen, jag kan givetvis fylla upp den med vatten och märka på.
Det står inget om det i manualen, jag kan givetvis fylla upp den med vatten och märka på.
Då den startar på 2 liter så kör jag nog med att fylla i 2 liter
Ja med detta besked från den danske medtävlaren får vi nog avsluta det hela:
Hej Benny
Vi har netop modtaget en melding fra vores Shipping selskab, at vi ført har vores produkter den 9. marts.
Ca. 2 uger end de først havde lovet, så vi kan desværre ikke have den hos dig før den 11 eller 12 marts.
Vi undsylder selvfølgeligt forsinkelsen på varerne, men vi er desværre nødt til at vente på skibet.
Finns det nån skåning här som kan översätta?
Hej Benny
Vi har netop modtaget en melding fra vores Shipping selskab, at vi ført har vores produkter den 9. marts.
Ca. 2 uger end de først havde lovet, så vi kan desværre ikke have den hos dig før den 11 eller 12 marts.
Vi undsylder selvfølgeligt forsinkelsen på varerne, men vi er desværre nødt til at vente på skibet.
Finns det nån skåning här som kan översätta?
Det låter som deras skepp fått motvind?
fluke12 skrev:
Ca. 7.40 in i filmen..
Har inte fått min än (så jag har inte provat själv), då jag beställde av danskarna.
https://www.youtube.com/watch?list=PL13 ... I1oBAm49tkAtt sätta dit temptejpen känns ju enkel, men hur gör man med volymtejpen? Den är ju ca. 60 cm, men var sätter man den på kärlet?
Ca. 7.40 in i filmen..
Har inte fått min än (så jag har inte provat själv), då jag beställde av danskarna.
Nån som testat denna produkt ännu... isåfall hur upplevde ni den.
Vad är fördelarna om det nu finns några, mot en vanlig jäshink?
Eventuella upplevda nackdelar?
Mvh
LTW
Vad är fördelarna om det nu finns några, mot en vanlig jäshink?
Eventuella upplevda nackdelar?
Mvh
LTW