Bulldog malt mill, drevet skrot
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
-
HaXXXeroviche
- Torrhumlare

Re: Bulldog malt mill, drevet skrot
Fick hem dreven idag och kunde inte låta bli att laga maltkrossen. En glad överaskning var att dreven som bryggbolaget levererade är ca 3mm tjockare över kuggarna vilket gör drevet långt mer stryktåligt än orginaldreven som satt i maltkrossen. Har svårt att tro att dessa nya dreven skulle gå sönder innom det närmaste. Utmärkt passform över axeln dessutom. Bra betyg till bryggbolaget.
Mitt drev börjar ge sig så jag mailade bulldog efter ritning och fick svaret att de skickar ett par i plast gratis då de inte har någon ritning tillgänglig.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Schysst! Har du adressen till dom?Jocke_Inc skrev:Mitt drev börjar ge sig så jag mailade bulldog efter ritning och fick svaret att de skickar ett par i plast gratis då de inte har någon ritning tillgänglig.
Igår kom paketet med dreven. Deras mail är contactz@hambletonbard.comecmik skrev:Schysst! Har du adressen till dom?Jocke_Inc skrev:Mitt drev börjar ge sig så jag mailade bulldog efter ritning och fick svaret att de skickar ett par i plast gratis då de inte har någon ritning tillgänglig.