Hej.
Jag kan inte mäta själv just nu på mitt bryggverk Bk25 då jag inte är hemma. Vad är det för utvändig gänga på kranen om man skruvar bort slangnippeln?
Snabb fråga, vilken gänga?
Här kan man diskutera bryggverken Bulldog Brewcrafter och Coobra
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
-
Dr_Stjärtlukt
- Satsbryggare

- Inlägg: 7
- Blev medlem: torsdag 2016-03-10 19:15
Återgå till "Bulldog och Coobra"
Hoppa till
- Föreningen SHBF
- ↳ Föreningen och dess aktiviteter - träffar, tävlingar, tidning etc
- ↳ SM 2023
- ↳ Tidigare SM
- ↳ SM 2020
- ↳ SM 2019
- ↳ SM 2018
- ↳ SM 2017
- ↳ SM 2016
- ↳ SM 2015
- ↳ SM 2014
- ↳ SM 2013
- ↳ SM 2012
- ↳ SM 2011
- ↳ SM 2010
- ↳ SM 2009
- ↳ SM 2008
- ↳ SM 2007
- ↳ Forumet
- ↳ Bryggarearkivet
- ↳ Regionala forum
- ↳ Blekinge
- ↳ Dalarna
- ↳ Gävleborg
- ↳ Göteborg
- ↳ Halland
- ↳ Jämtland
- ↳ Jönköpings län
- ↳ Kronoberg
- ↳ Norrland
- ↳ Närke-Västmanland
- ↳ Skaraborg
- ↳ Skåne
- ↳ Stockholm
- ↳ Södermanland
- ↳ Värmland
- ↳ Ångermanland med Höga kusten
- ↳ Östergötland
- ↳ Gotland
- ↳ Västernorrland
- Ölbryggning
- ↳ Recept, bryggtips, metoder, litteratur, ingredienser och teorier
- ↳ BIAB
- ↳ Recepthjälp
- ↳ Klonrecept
- ↳ Bryggprogram
- ↳ Kultivering
- ↳ Utrustning, byggtips och mekande
- ↳ Braumeister
- ↳ Camurri
- ↳ Grainfather
- ↳ Bulldog och Coobra
- ↳ Brewtools
- ↳ Nybryggarhjälp
- ↳ Sveriges Bryggradio (2010-2013)
- Bryggerier, pubar, öl, annonser och annat
- ↳ Öl, bryggerier, vattenhål och bloggar
- ↳ Köpes, säljes, skänkes, efterfrågas och bytes
- ↳ YouTube-videor
- ↳ Allmänt snack
- ↳ Mjöd, Cider, Sahti och mer