Snabb fråga, vilken gänga?

Här kan man diskutera bryggverken Bulldog Brewcrafter och Coobra

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

Dr_Stjärtlukt
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 7
Blev medlem: torsdag 2016-03-10 19:15

Snabb fråga, vilken gänga?

Inlägg av Dr_Stjärtlukt »

Hej.

Jag kan inte mäta själv just nu på mitt bryggverk Bk25 då jag inte är hemma. Vad är det för utvändig gänga på kranen om man skruvar bort slangnippeln?