konvertering.eller?

Här finns arkivet med inlägg från emaillistan Bryggaren skrivna innan 2006-07-01

Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp

homebrew
Nybryggare
Nybryggare
Inlägg: 2
Blev medlem: torsdag 2007-01-04 21:50

konvertering.eller?

Inlägg av homebrew »

Kan någon tala om för mig hur man gör för att få se den beryktade
etiketten?
Konverterar man eller?
Sitter med en Fujitsu ICL Pentium som har betydligt mer kapacitet
än hackaren som sitter bakom spaken. SBS!!!
:-)Barbro