Q: SM 96?

Här finns arkivet med inlägg från emaillistan Bryggaren skrivna innan 2006-07-01

Moderatorer: Anders Boström, Webbgrupp

Lars.Stjernestam

Q: SM 96?

Inlägg av Lars.Stjernestam »

Tjabba beer-lovers!

Hur går det med planerna för Hembryggar SM 96?

Har hört nåt rykte om Växjö. Stämmer det?

När?

Hur många flaskor ska lämnas in & vilken storlek?

Klassindelning?

MvH lasse.stjernestam