Hembryggare i Luleå?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
-
Humlegatan
- Torrhumlare

- Inlägg: 80
- Blev medlem: onsdag 2016-10-26 20:51
- Ort: Luleå
- Kontakt:
Hembryggare i Luleå?
Finns det några hembryggare i Luleå som sitter inne på en uppdaterad vattenrapport för vatten från Gäddviks vattenverk?
-
Janne gnoff Berglund
- Jästodlare

- Inlägg: 1018
- Blev medlem: fredag 2006-11-10 14:49
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Hembryggare i Luleå?
De verkar inte lägga upp aktuella rapporter på sin hemsida, men här
http://www.lulea.se/boende--miljo/vatte ... litet.html
kan man bla läsa
Kompletta analysprotokoll för respektive vattenverk, enligt Livsmedelsverkets krav på redovisning av provresultat, finns dokumenterade hos oss på tekniska förvaltningen. Ett analysprotokoll är en offentlig handling, vilket innebär att alla som vill har rätt att ta del av uppgifterna. Om du vill ta del av ett analysprotokoll rekommenderar vi att du bokar en genomgång hos oss tillsammans med vår personal som har kunskap om vattenanalyser.
Så kanske du får testa boka in ett möte med dem?
http://www.lulea.se/boende--miljo/vatte ... litet.html
kan man bla läsa
Kompletta analysprotokoll för respektive vattenverk, enligt Livsmedelsverkets krav på redovisning av provresultat, finns dokumenterade hos oss på tekniska förvaltningen. Ett analysprotokoll är en offentlig handling, vilket innebär att alla som vill har rätt att ta del av uppgifterna. Om du vill ta del av ett analysprotokoll rekommenderar vi att du bokar en genomgång hos oss tillsammans med vår personal som har kunskap om vattenanalyser.
Så kanske du får testa boka in ett möte med dem?
-
Humlegatan
- Torrhumlare

- Inlägg: 80
- Blev medlem: onsdag 2016-10-26 20:51
- Ort: Luleå
- Kontakt:
Re: Hembryggare i Luleå?
Janne gnoff Berglund skrev:De verkar inte lägga upp aktuella rapporter på sin hemsida, men här
http://www.lulea.se/boende--miljo/vatte ... litet.html
kan man bla läsa
Kompletta analysprotokoll för respektive vattenverk, enligt Livsmedelsverkets krav på redovisning av provresultat, finns dokumenterade hos oss på tekniska förvaltningen. Ett analysprotokoll är en offentlig handling, vilket innebär att alla som vill har rätt att ta del av uppgifterna. Om du vill ta del av ett analysprotokoll rekommenderar vi att du bokar en genomgång hos oss tillsammans med vår personal som har kunskap om vattenanalyser.
Så kanske du får testa boka in ett möte med dem?
Lyckades få tag på en person på tekniska förvaltningen som skickade en purfärsk rapport!