Livebryggning på Stora Nolia 5-13/8

För dem i Norrland som är intresserade av Hembryggeri.

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Andreashaggstrom
Vattenbehandlare
Vattenbehandlare
Inlägg: 259
Blev medlem: söndag 2014-02-09 21:55
Ort: Umeå

Livebryggning på Stora Nolia 5-13/8

Inlägg av Andreashaggstrom »

Shbf kommer att få möjlighet att "livebrygga" på Stora Nolia. På en livebryggning så brygger ni en öl och berättar för intresserade hur ölbryggning går till och sprider lite shbf-info.
Stora Nolia är 5-13 Augusti (9 dagar) och Nolia ser gärna att vi fyller upp samtliga dagar.
Därför är jag på jakt efter intresserade personer. Meddela gärna vilka dagar ni kan eller inte, samt se till att en eller två kompisar är med på bryggningen. För många lär komma fram och prata med er.
Inget beslutat ännu, men jag behöver se intresse innan jag tar det vidare.
Ett krav är att ni är medlemmar i shbf, så om ni inte är det ännu så är det bara att bli medlem. :)
Ärlans hembryggeri
Kowarts
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
Inlägg: 34
Blev medlem: söndag 2015-05-17 19:26
Ort: Umeå

Re: Livebryggning på Stora Nolia 5-13/8

Inlägg av Kowarts »

Hej jag har intresse. Beror så klart på omständigheterna, men det får vi kika på om det är aktuellt. Vi får höras av.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar