Succé eller dödsstöt?
Grilltändare för uppkok?
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Grilltändare för uppkok?
Såg på nätet någon som använde en elektrisk grilltändare som doppvärmare. Någon som testat?
Succé eller dödsstöt?
Succé eller dödsstöt?
Re: Grilltändare för uppkok?
Succé men använd jordfelsbrytare.
Re: Grilltändare för uppkok?
Succe vet jag inte, ganska lite tillförd effekt skulle jag säga, men visst ganska billiga och framförallt enkla 500W.
Använder min mest för att hålla tempen på lakvatten, det är den kanon till men testade den för att stötta till uppkok
och märkte just ingen större skillnad (25l vätska-ish)
Använder min mest för att hålla tempen på lakvatten, det är den kanon till men testade den för att stötta till uppkok
och märkte just ingen större skillnad (25l vätska-ish)
Re: Grilltändare för uppkok?
Grilltändare släpper ifrån sig nickel sägs det. Köp en doppvärmare i rostfritt istället!
Re: Grilltändare för uppkok?
Ok.
Tack för alla svar
Nickel lät ju inte så kul...
Blir nog en doppvärmare iallafall då.
Tack för alla svar
Nickel lät ju inte så kul...
Blir nog en doppvärmare iallafall då.
