Doppvärmare...

Saker som är bra, var man köper eller hur man bygger

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

Urskog
Delmäskare
Delmäskare
Inlägg: 19
Blev medlem: torsdag 2017-03-02 22:17

Doppvärmare...

Inlägg av Urskog »

Hej!

Någon som kokat vört med doppvärmare? Bränner inte sockret på den?
Någon som testat den här?
http://www.ebay.com/itm/Portable-Quick- ... 1360423090

Tacksam för svar... Nybörjaren : )
Stortomat
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 11
Blev medlem: torsdag 2016-01-28 01:18

Re: Doppvärmare...

Inlägg av Stortomat »

Nä inte just den, men har två sådana,

http://m.ebay.de/itm/Tauchsieder-2000W- ... nav=SEARCH

i min 50 L patina, visst fastnar det lite kladd, men inget som inte går bort med diskborsten samt lite citron/ättika.
Urskog
Delmäskare
Delmäskare
Inlägg: 19
Blev medlem: torsdag 2017-03-02 22:17

Re: Doppvärmare...

Inlägg av Urskog »

Ok och tack för svaret... Då ska jag nog skaffa mig en. :D
Skriv svar