Bjuda på öl!
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Bjuda på öl!
Du får sälja att ta med. Men du ska huvudsakligen sälja mat. Du kan alltså driva matbutik och ha tillståndet. Googla folkölstillstånd.
Re: Bjuda på öl!
Förlåt, uttryckte mig otydligt. Det jag menade var att starköl får ej säljas för att ta med, den möjligheten är reserverad för systembolaget i detta land.Bee skrev:Du får sälja att ta med. Men du ska huvudsakligen sälja mat. Du kan alltså driva matbutik och ha tillståndet. Googla folkölstillstånd.
Skickat från min SM-T530 via Tapatalk
