Någon anglofil som bryggt ale på denna och har något att säga om karaktären.
http://shop.humle.se/jast/alejast/torr/ ... emand-11-g
Skickat från min SM-J500FN via Tapatalk
ESB torrjäst
Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp
- Weinkeller
- Maltrostare

- Inlägg: 1359
- Blev medlem: lördag 2012-04-14 11:12
- Ort: Linköping
Re: ESB torrjäst
Nej, men jag planerar att göra relativt snart, är mycket nyfiken på denna jästen. Det finns en tråd om den på homebrewtalk, som du kanske har sett. Än så länge har dock ingen där rapporterat om någon färdig öl.