Hej!
Just nu jobbar vi med castingen till den nya säsongen av "Du är vad du äter". Vi är på jakt efter personer, enskilda eller i par/gruppkonstellationer, som behöver förändra sin livsstil, sina mat- och träningsvanor och gå ner i vikt.
Slänger ut en förfrågan på det här forumet och hoppas att någon i Stockholm med omnejd är intresserad av att veta mer. I så fall får man gärna mejla till halsa@titan.se.
Hälsningar Sofie
TV-medverkan?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: TV-medverkan?
Och ni räknar med att det är lätt att hitta överviktiga här på ett ölbryggarforum? 
Kanske sluta med det man älskar mest i hela världen - skapa och dricka fantastisk öl. Fel forum...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Helt rätt research och forum skulle jag tippa.
Sen om någon nappar vet jag inte.
Sen om någon nappar vet jag inte.
Tror det absolut finns ett behov hos oss ölnördar att se över sin tillvaro så att man kombinera sitt livsnjuteri på ett balanserat sätt och samtidigt värna sin hälsa som kanske är bland det viktigaste man har.
Men medverkan i detta program är kanske inte ett bra sätt, och i synnerhet inte om Anna Skipper fortfarande är programledare.
Men medverkan i detta program är kanske inte ett bra sätt, och i synnerhet inte om Anna Skipper fortfarande är programledare.
Åh fy fan! Anna Skipper! Sitter inte hon inne?