Om man vill ha ett nytt lock till netonnets party cooler Andersson och inte kan/vill/orkar göra ett eget så hittade jag den här för ynka 49 spänn som passar perfekt. Har man dessutom inget spillvirke hemma för att göra ett så är det förmodligen bilägare och enklare att köpa den här. (Om nån redan tipsat om den här så ber jag om överseende, orkade inte söka igenom trådar)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90074483/
Ulf
Lock till party cooler
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: Lock till party cooler
Tack för tips! Köpte ett trots att mitt glaslock fortfarande är intakt
Det blir antingen ett isolerat lock (jag håller på och lägga filtar och grejer på nu - känns dumt) eller så kan man ju med gott samvete göra en destruktiv modifiering såsom plats för jäsrör, överflödesslang eller dyl. (jag kör utan för det mesta). Eller dra ut kabel för en mer exakt tempgivare, eller värmebälte, eller ...
IKEA-hack är dom bästa
Det blir antingen ett isolerat lock (jag håller på och lägga filtar och grejer på nu - känns dumt) eller så kan man ju med gott samvete göra en destruktiv modifiering såsom plats för jäsrör, överflödesslang eller dyl. (jag kör utan för det mesta). Eller dra ut kabel för en mer exakt tempgivare, eller värmebälte, eller ...
IKEA-hack är dom bästa