Profil till BeerSmith

Här kan man diskutera bryggverken Bulldog Brewcrafter och Coobra

Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp

mattias__o
Satsbryggare
Satsbryggare
Inlägg: 5
Blev medlem: onsdag 2015-10-28 16:55

Profil till BeerSmith

Inlägg av mattias__o »

Efter ett antal BIAB bryggningar där jag använt BIABacus för att göra recept tänkte jag nu prova att använda BeerSmith.

Har ni som använder BeerSmith och BK35 lust att dela med er av era profiler och andra inställningar som kan vara användbara?
Jazz
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 53
Blev medlem: torsdag 2012-12-06 22:22

Re: Profil till BeerSmith

Inlägg av Jazz »

Har för mig att jag sett någon på ett norsktforum
*edit* hittade

https://forum.norbrygg.no/threads/bratb ... ith.17586/
HåkanBråkan
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 122
Blev medlem: söndag 2015-03-15 22:15
Ort: Sundsvall

Re: Profil till BeerSmith

Inlägg av HåkanBråkan »

Är det ingen som har en bra Beersmithprofil på BK 35 att dela, helst en som stämmer med maxmarkeringen (29 l), gärna också mäskningsprofil
Skriv svar