Efter ett antal BIAB bryggningar där jag använt BIABacus för att göra recept tänkte jag nu prova att använda BeerSmith.
Har ni som använder BeerSmith och BK35 lust att dela med er av era profiler och andra inställningar som kan vara användbara?
Profil till BeerSmith
Moderatorer: martinb, Staffan Ulfberg, Webbgrupp
Re: Profil till BeerSmith
Har för mig att jag sett någon på ett norsktforum
*edit* hittade
https://forum.norbrygg.no/threads/bratb ... ith.17586/
*edit* hittade
https://forum.norbrygg.no/threads/bratb ... ith.17586/
-
HåkanBråkan
- Torrhumlare

- Inlägg: 122
- Blev medlem: söndag 2015-03-15 22:15
- Ort: Sundsvall
Re: Profil till BeerSmith
Är det ingen som har en bra Beersmithprofil på BK 35 att dela, helst en som stämmer med maxmarkeringen (29 l), gärna också mäskningsprofil