Finns det några bryggare i Sollentuna?
Sollentuna?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Re: Sollentuna?
Du kan alltid kolla medlemskartan på hemsidan men jag vet inte hur aktuell den är.
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Sollentuna?
Vad det gäller hur aktuell den är så står det nedanför kartan när indatat är skapat. Jag tror att SHBF numera har omkring 2000 medlemmar.
My hope is hops
Min tråd handlade egentligen om kartan utan mer om det fanns Sollentuna-bor som var aktiva på forumet... inte att jag skulle köra en uppsökande verksamhet 
men tack i alla fall
men tack i alla fall
// Jonas
Jag bort Vallentuna typ ett stenkast. Grymt rriterad över att humlegården flyttade till Sollentuna från Vallentuna
.
Tjena
Jag bor i Liljeholmen med rötterna i Upplands Väsby. Dock jobbar jag i Sollentuna.
Är en nybörjare, bryggt ca 5-6 ggr sen i juli men brygger så ofta jag kan.
/Henke
Jag bor i Liljeholmen med rötterna i Upplands Väsby. Dock jobbar jag i Sollentuna.
Är en nybörjare, bryggt ca 5-6 ggr sen i juli men brygger så ofta jag kan.
/Henke
Jag bor i Silverdal, Sollentuna
Jag bor i Edsberg, har bryggt ett par gånger nu.
-
tellustheguru
- Satsbryggare

Bor i Edsberg, har bryggt ett par ggr...
-
tellustheguru
- Satsbryggare

Hej,
Finns det någon med en bärbar dator med Win 7 i Edsberg som kan komma förbi för att hjälpa mig att uppgradera firmware i min BM20??
Skicka ett PM
//A
Finns det någon med en bärbar dator med Win 7 i Edsberg som kan komma förbi för att hjälpa mig att uppgradera firmware i min BM20??
Skicka ett PM
//A
Inte för att vara den som är den men jag utgår i från att du har WIFI modulentellustheguru skrev:Hej,
Skicka ett PM
//A
// Jonas
-
tellustheguru
- Satsbryggare

Jupp