MM har en produkt som kallas compressor beer dispenser som används till partyfat. Det är en tappkran likt Draughmaster (om någon kommer ihåg den
Det finns ju Zapf profi osv men det jag gillar med MMs produkt är dels att den har en riktig kylfunktion och dels att det går att koppla in extern kolsyrekälla såsom sodastream-tub. Nackdelen är som sagt var priset.
/lasse
