Till min nästa bryggning tänkte jag köra en veteöl. Dock har min leverantör slut på Citra humlen som jag skulle haft i.
Är det någon som sitter på ett bra recept på veteöl och som hen vill dela med sig får hen gärna göra det.
Tack !!!
//D
Moderatorer: martinb, alekks, Webbgrupp



