Kul när pressen skriver om vår hobby!!

Här har vi Skåne

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

D.Hecktor
Torrhumlare
Torrhumlare
Inlägg: 58
Blev medlem: söndag 2008-09-21 07:39
Ort: Sösdala

Kul när pressen skriver om vår hobby!!

Inlägg av D.Hecktor »

Igår när vi bryggde öl kom tidningen Norra Skåne inom! http://www.nsk.se/article/20140710/HASS ... -god-hobby
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....