Kul när pressen skriver om vår hobby!!
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Kul när pressen skriver om vår hobby!!
Igår när vi bryggde öl kom tidningen Norra Skåne inom! http://www.nsk.se/article/20140710/HASS ... -god-hobby
Ett liv utan gott öl skulle vara som ett hål, tomt och innehållslöst....
