Recept från SM
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Recept från SM
Någon här som har koll på när recepten från vinnaren och övriga medaljörer från SM kommer att läggas upp i receptdatabasen?
Re: Recept från SM
Väntar spänt.
Tycker även det var dåligt med recept från 2013?
På väg att dö ut månne?
Tycker även det var dåligt med recept från 2013?
På väg att dö ut månne?
Om du vill ha ett tidigare recept på Drakens IPA finns den i databasen, den kom 3:a 2008.
Jag tror dock att de har gjort en hel del receptändringar sedan dess, exempelvis har jag hört från hästens mun att de kör med "hop bursting" numera. Och mer humle totalt sett.Bee skrev:Om du vill ha ett tidigare recept på Drakens IPA finns den i databasen, den kom 3:a 2008.
Därav det lilla ordet "tidigare". 
- rick.lindqvist
- Vattenbehandlare

- Kontakt:
Drakens IPA från 2008 är lite out of date.
Även om torrhumlingen inte framgår i receptdatabasen så är humlegivorna från det receptet otillräckliga. Just för att IPA'n som stil har utvecklats.
6 år är en lång tid i IPA-sammanhang.
Även om torrhumlingen inte framgår i receptdatabasen så är humlegivorna från det receptet otillräckliga. Just för att IPA'n som stil har utvecklats.
Du har inte lust att skriva ut receptet här?rick.lindqvist skrev:Drakens IPA från 2008 är lite out of date.
Är det inlämnat till SHBF för publicering på hemsidan?
Skickas från min iPhone via Tapatalk