Använder du bryggarwikin?
Moderatorer: martinb, Webbgrupp
Använder du bryggarwikin?
Jag var lite nyfiken på hur många som använder bryggarwikin.
Jag ser det som ett mycket bra hjälpmedel, jag använder den nu när jag kommit igång lite samt när jag skulle börja brygga men hur är det med resten.
En liten omfrågning kring det (aktiv i 30 dagar)
Jag ser det som ett mycket bra hjälpmedel, jag använder den nu när jag kommit igång lite samt när jag skulle börja brygga men hur är det med resten.
En liten omfrågning kring det (aktiv i 30 dagar)
// Jonas
Re: Använder du bryggarwikin?
Jag använde den också mycket i början när jag kom igång med bryggandet. Numera är det mest olika forum och litteratur som är källor för att utveckla konsten.
159 st som har tittat men bara 11 som röstat???? Kan man inte bara klicka JA, NEJ eller kanske om man ändå är inne och läser...
// Jonas
Va? Finns det en poll?
- Fredrik Nivert
- SHBF - Bryggkursledare
Jag använder oftast appen Tapatalk för att läsa på forumet, och där finns tyvärr inga knappar för att rösta. Men nu har jag gått in via datorn och röstatFalkens skrev:159 st som har tittat men bara 11 som röstat???? Kan man inte bara klicka JA, NEJ eller kanske om man ändå är inne och läser...
+1Fredrik Nivert skrev:Jag använder oftast appen Tapatalk för att läsa på forumet, och där finns tyvärr inga knappar för att rösta. Men nu har jag gått in via datorn och röstat
Ja, använder den ibland. Men brukar sluta med att jag får googla efter mina frågor. Får helt enkelt bli bättre på att föra in mina svar i wikin och dra mitt strå till stacken ...
Nog rätt många som går in utan att vara inloggade/utan att ha ett ID. Då går det inte att rösta. angående skillnaden mellan wievs och röstningar
- Fredrik Almgren
- Maltrostare

Jag blev så frestad att lägga in det jag skrev om wikin till SHBFs verksamhetsberättelse i år.
Jag kan inte just nu komma på ngt sätt att se till att innehållet blir någotsånär läsbart här
annat än att skicka in den som PDF. Så här kommer den.
Jag kan inte just nu komma på ngt sätt att se till att innehållet blir någotsånär läsbart här
annat än att skicka in den som PDF. Så här kommer den.
My hope is hops